Des de la nostra escola ens sumam amb entusiasme a aquesta iniciativa! El pròxim divendres 29 de maig, a les 12 h en punt, tot l'alumnat i el professorat del centre ens unirem en un acte simultani per cantar junts La Balanguera, connectant-nos a la mateixa hora amb milers d'estudiants d'arreu de Mallorca.